3-01-2013, Czwartek, 08:00
Jesteś tutaj :: Struktura organizacyjna :: Komórki organizacyjne :: Dział Ewidencji i Świadczeń
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

 DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ 

OSOBA

STANOWISKO

NR TELEFONU

PIĘTRO /
KORYTARZ /
NR POKOJU

BOŻENA PORTKA

Kierownik Działu

15-643-37-52

Parter/2

Małgorzata Kutyła

Stanowiska ds. Ewidencji
i Świadczeń

 

15-643-37-59
Litery: W, B, C, Ć, U, Y

Parter/5

Elżbieta Majka


15-643-37-54
Litery: A, D, I, J, L, O, R, T

Krystyna Stemach

15-643-37-60
Litery: H, M,N,P

Grażyna Golec

Zmiany

15-643-37-60

Magdalena Gołąb

Stanowisko ds. Ewidencji
i Świadczeń

15-643-37-69
(ZUS, RP7)

Parter/6

Maria Maślach

15-643-37-99
Litery: G, K, Ł

Lucyna Sołtys

15-643-37-89
Litery: E, F, S, Sz, Ś

 

 



Parter /
Hala obsługi /

Anna Wielgosz

Zmiany + ubezpieczenia

15-643-37-68

Stanowisko nr 1

Jacek Gorczyca

Zmiany + ubezpieczenia

15-643-37-67

Stanowisko nr 2

Do zakresu zadań podstawowych Działu Ewidencji i Świadczeń w szczególności należy:

  1. Obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy.
  2. Ustalanie i weryfikacja uprawnień do świadczeń przysługujących bezrobotnym (zasiłku dla bezrobotnych, stypendium oraz dodatku aktywizacyjnego).
  3. Ustalanie i weryfikacja uprawnień do stypendium przysługującego ze środków PFRON osobom niepełnosprawnym objętym aktywizacją zawodową.
  4. Przygotowywanie i wydawanie (na podstawie posiadanych upoważnień) decyzji administracyjnych dotyczących: przyznania, utraty lub pozbawienia prawa do świadczenia, wstrzymania wypłaty świadczenia, utraty statusu osoby bezrobotnej.
  5. Naliczanie świadczeń przysługujących bezrobotnym i sporządzanie list wypłat.
  6. Ustalanie i weryfikowanie uprawnień do objęcia ubezpieczeniami społecznymi i ubezpieczeniem zdrowotnym bezrobotnych zarejestrowanych w PUP, zgłaszanie do ubezpieczeń oraz sprawdzanie naliczonych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne.
  7. Sporządzanie raportów dotyczących nie odebranych świadczeń przez uprawnionych  oraz świadczeń, które uległy przedawnieniu.
  8. Naliczanie świadczeń rolnikom zwalnianym z przyczyn dot. zakładu pracy.
  9. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją alimentacyjną i innymi egzekucjami.
  10. Wyłączanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy z ewidencji i przekazywanie ich akt do Zakładowej Składnicy Akt.
  11. Sporządzanie informacji podatkowych PIT i przekazywanie ich do osób zainteresowanych i Urzędu Skarbowego.
  12. Prowadzenie windykacji nienależnie pobranych świadczeń.
  13. Prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku z odwołaniami od decyzji.
  14. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
  15. Bieżące aktualizowanie zmian danych bezrobotnych i poszukujących pracy.
  16. Wydawanie zaświadczeń z zakresu realizowanych zadań.
  17. Realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, w tym realizowanie decyzji Marszałka województwa w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia.
  18. Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych udzielonych osobom, które utraciły pracę.

 


Autor: Administrator Systemu
Data: 2010-07-05 09:18:59
Udostępnił: Admin Administrator
Data: 2010-07-05 09:23:20
Modyfikował(a): Admin Administrator
Data: 2012-11-30 10:30:47

Rejestr zmian

Oglądano 943 razy


Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
ul. Dmowskiego 8
37-450 Stalowa Wola
tel. (0-15) 643 37 80
email: rzsw@praca.gov.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl