DZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
OSOBA
|
STANOWISKO
|
NR TELEFONU
|
PIĘTRO /
KORYTARZ /
NR POKOJU
|
BARBARA GODZISZ
|
Kierownik Działu
|
15-643-37-93
|
I/A/13
|
Monika Płachetko-Członka
|
Stanowisko ds. Kadr
|
15-643-37-70
|
I/A/11
|
Paweł Sieczkoś
|
Stanowisko ds. Administracyjnych
|
15-643-37-93
|
I/A/13
|
Grzegorz Bednarowicz
Anna Marchut
Barbara Szczygieł
|
Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej
|
15-643-37-86
15-643-37-85
|
I/B/26
|
Maria Stajniak
|
Zakładowa Składnica Akt
|
15-643-37-96
|
Parter/8
|
Do zakresu zadań podstawowych Działu Organizacyjno-Administracyjnego w szczególności należy:
- Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, w tym regulaminu pracy, regulaminu organizacyjnego i innych niezbędnych do funkcjonowania PUP.
- Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych oraz czuwanie nad ich przestrzeganiem.
- Koordynowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP.
- Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora.
- Prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych, w tym przyjmowanie poczty elektronicznej.
- Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora.
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP m.in. poprzez:
- Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów.
- Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Obsługa PRZ.
- Administrowanie stroną podmiotową PUP w Biuletynie Informacji Publicznej i stroną internetową PUP oraz aktualizacja zamieszczanych w nich informacji we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
- Administrowanie majątkiem PUP, m.in. poprzez:
- gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi, w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ewidencji komputerowej w programie STOCK,
- zapewnienie właściwego funkcjonowania systemu i sprzętu łączności,
- gospodarowanie samochodem służbowym oraz prowadzenie gospodarki paliwowej,
- zabezpieczenie mienia PUP, w tym ubezpieczenie, monitoring, funkcjonowanie Systemu Sygnalizacji Włamania oraz ppoż, konserwacja urządzeń,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą podatków od nieruchomości, ubezpieczeniem mienia PUP oraz dostawą mediów niezbędnych do funkcjonowania PUP.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym, wyposażeniem PUP - zgodnie z przepisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
- Zabezpieczenie komórek organizacyjnych w druki, formularze i pieczęcie urzędowe stosowane w PUP.
- Zabezpieczenie utrzymania czystości w pomieszczeniach PUP i prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem estetyki i remontów lokali.
- Prowadzenie spraw dot. bhp i ochrony p. pożarowej.
- Administrowanie siecią komputerową i elektroniczną bazą danych m.in. poprzez:
- zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego, sieci komputerowej, sprzętu komputerowego i innego sprzętu technicznego,
- nadzór nad rozwojem i prawidłową eksploatacją oprogramowania,
- zapewnienie bezpieczeństwa informacji i danych osobowych w systemie informatycznym,
- tworzenie bazy danych statystycznych.
- Przygotowywanie informacji statystycznych dla potrzeb analizy rynku pracy, w tym sporządzanie sprawozdań MPiPS–01.
- Obsługa programu Płatnik w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób uprawnionych.
- Generowanie list wypłat świadczeń i informacji podatkowych dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy.
- Prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt.
- Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu realizowanych zadań.
- Gromadzenie dokumentacji dotyczących kontroli zewnętrznych w PUP, sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych oraz przygotowanie, na polecenie Dyrektora, przeprowadzenia kontroli wewnętrznych.
|